تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر پاک شهید علی بخش حسنوند در خرم آباد

پیکر پاک شهید علی بخش حسنوند امروز در خرم آباد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز لرستان پیکرپاک شهید علی بخش حسنوند که دیروز در اهواز در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود امروز در گلزاری شهدای روستای رباط نمکی به خاک سپرده شد.
این شهد والامقام بامداد دیروز در درگیری در کلانتری ماموران  ۲۲ کوی مجاهد اهواز با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد
نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی بخش حسنوند گفت: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی خون های پاک جوانان ایم مرز وبوم است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
حجتالاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی همچنین افزود، درحالی که مردم ایران اسلامی خود را برای یک انتخابات سرنوشت ساز اماده می کنند، دشمنان با اقدامات تروریستی وایجاد ناامنی درمقابل اراده ملت می ایستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر پاک شهید علی بخش حسنوند در خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..