تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال عرضه گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه و زوم اُپتیکال 3 برابر

چند روز پیش خبر احتمال حضور ماژول دوگانه دوربین در گلکسی نوت 8 را در دیجیاتو خواندید. حالا بنا بر شایعات جدید، این ماژول از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز واید در کنار یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز تِله، برای تصویربرداری استفاده خواهد کرد.

سامسونگ ابتدا قرار بود دوربین دوگانه را در پرچمداران امسال خود یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معرفی کند، که به دلیل افزایش هزینه تولید از این کار منصرف شد. اما شرایط برای فبلت کمپانی کره ای متفاوت بوده و به احتمال بسیار زیاد، نوت 8 پاییز امسال با دوربین دوگانه رونمایی خواهد شد.

سامسونگ برای بهبود کیفیت عکاسی از سوژه های متحرک، لنزهای واید و تِله را به صورت ترکیبی استفاده می کند

طبق اخبار موجود، چینش ماژول دوگانه سامسونگ، قابلیت زوم اُپتیکال سه برابری را برای تلفن همراه به ارمغان می آورد. از طرفی چنین طرحی، منطبق بر پتنت اخیر کمپانی مبنی بر استفاده همزمان از یک لنز واید و یک لنز تِله، برای بهبود تصویربرداری متحرک است.

بهره گیری از دوربین اصلی دوگانه، به استانداردی در دنیای پرچمداران موبایل تبدیل شده که به گفته متخصصین، فرصت خوبی برای صنایع قطعه سازی سامسونگ و ال جی خواهد بود؛ از طرفی با حضور LG، اپل و هوآوی در بازار محصولات اینچنینی، سامسونگ نیز برای حفظ موقعیت خود فناوری جدید را به کار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال عرضه گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه و زوم اُپتیکال 3 برابر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..