تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه نقش و سفال در شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سروش هاشمی مسئول موزه‌های اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: این نمایشگاه شامل 32 اثر برگزیده سفالینه‌های منقوش پیش از تاریخ است که در موزه شاهرود به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود : این نمایشگاه به مناسبت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با هنرمندی"محسن میزاعلی" نقال برجسته کشوری شنبه سی ام اردیبهشت ماه ساعت 18 افتتاح می‌شود.

وی افزود: این سفالینه‌ها دارای نقوش مختلف حیوانی، انسانی، گیاهی، هندسی و ... مربوط به هزاره اول و دوم پیش از میلاد هستند که از نقاط مختلف تاریخی ایران جمع آوری شده اند.

مسئول موزه‌های اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: علاقمندان می‌توانند از سی و یکم اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه امسال هر روز از ساعت 9 صبح تا 13 و 17 عصر تا 20 از این نمایشگاه واقع در موزه شاهرود دیدن کنند.

گفتنی است ، موزه شاهرود در خیابان فردوسی، جنب شهرداری شاهرود واقع شده است.

شایان ذکر است ، بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و آغازین روز هفته میراث فرهنگی است.
انتهای پیام / ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه نقش و سفال در شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..