تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا فرگوسن تیم زنان یونایتد را نخواست؟

کد خبر: ۵۳۳۰۴۹

۳۷۴  بازدید

در حالی که منچسترسیتی در رده زنان قهرمانی های مداوم کسب می کند، تیم همشهری یعنی یونایتد حتی تیم زنان هم ندارد.

ایسنا: در حالی که منچسترسیتی در رده زنان قهرمانی های مداوم کسب می کند، تیم همشهری یعنی یونایتد حتی تیم زنان هم ندارد.

 به نقل از دیلی استار، تیم زنان منچسترسیتی با حضور بهترین بازیکن زن جهان یعنی کارلی لوید، یکی از تیم‌های موفق در فوتبال انگلیس و اروپا است و اخیرا نیز توانست قهرمانی در FA کاپ را کسب کند.

در حالی که سیتی به افتخارات مداومی در رده زنان در فوتبال دست یافته است، تیم رقیب یعنی منچستریونایتد هنوز تیم فوتبال زنان ندارد و دلیل این امر نیز مخالفت سر الکس فرگوسن بوده است. وقتی مسئولان باشگاه یونایتد در سال‌های آخر حضور فرگوسن در این تیم، از این مربی درباره تشکیل تیم زنان مشورت کردند با مخالفت مرد اسکاتلندی روبرو شدند. فرگوسن عنوان کرد بودجه باشگاه نباید صرف تیم زنان باشگاه شود و بهتر است تمامی بودجه در اختیار تیم مردان قرار بگیرد. به همین خاطر تیم زنان منچستریونایتد هنوز تشکیل نشده است.

باید ببینیم موفقیت‌های تیم رقیب در رده بانوان، سران یونایتد را نسبت به تشکیل تیم زنان ترغیب می کنند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا فرگوسن تیم زنان یونایتد را نخواست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..