تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلات عید 5 روز می شود

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «سلمان خدادادی» پیرامون بحث ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، اظهار داشت: همانگونه که استحضاردارید موضوع تعطیلات از نکات چالش برانگیز ادوار گذشته در مجلس ششم تا به امروز بوده لیکن بخاطر نظرات گوناگون بین صاحب نظران و نخبگان به مسئله ای بحث برانگیز مبدل شده و تاکنون تعیین تکلیف نشده است.
 
وی افزود: پس از رد کلیات طرح مذکور در کمیسیون، بنده بر اساس آیین نامه داخلی مجلس آن را برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش های مجلس ارجاع داده تا کارشناسان در این حوزه به یک نقطه مشترکی برسند تا در گام بعدی در صحن تعیین تکلیف گردد.
 
خدادادی در خصوص اینکه به چه دلایلی کلیات ساماندهی تعطیلات در کمیسیون رد شد، خاطر نشان ساخت: چنین طرحی فاقد جامعیت و پختگی لازم بود، به همین دلیل از مرکز پژوهش های مجلس درخواست کردیم تحقیقات عمیق تری بر روی آن انجام دهد، چنانکه در بین اقشار مختلف صاحب نظر هم با چالش هایی همراه است بنابراین نمی توان دیدگاه علما در این حوزه نادیده گرفته شود.
 
نماینده حوزه انتخابیه ملکان در خانه ملت، با اشاره به جزییات طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور، تصریح نمود: بر اساس این طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه به شنبه موکول شده بود برخی معتقدند روز شنبه با تعطیلات رسمی اقلیت دینی همخوانی دارد بنابراین در این رابطه شائبه هایی ایجاد می شود و نمی توان نسبت به آن بی توجه بود.
 
خدادادی با بیان اینکه در طرح ساماندهی تعطیلات بیش از 15 مورد تغییر در تعطیلات رسمی اعمال شده بود، یادآور شد: در این طرح تعطیلات نوروز به 5 روز کاهش و روز 12 و 13 فروردین و همچنین 15 خرداد از تعطیلات رسمی حذف و همچنین تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه پیشنهاد شد که این موضوع تبعات اجتماعی زیادی را برای کشور به همراه داشت از این رو طرح مذکور برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش های مجلس ارسال شد تا بتواند نظر مثبت علما، مجلس، دولت، نخبگان و تمامی اقشار را جلب کند.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: بعد از ارائه این طرح به کمیسیون، حتما ما با لحاظ نمودن دیدگاه ها و نقطه نظرات مرکز پژوهش های مجلس درباره ساماندهی تعطیلات تصمیم مقتضی را اتخاذ کرده و امیدواریم پس از سالها کش و قوس تقویم رسمی کشور با هدف بهینه شدن ایام کاری و تعطیل دچار یک تحول اساسی شود.
 
منبع:جام جم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلات عید 5 روز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..