تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد سفر روزانه با مترو تهران از مرز 7 میلیارد گذشت

رکورد سفر روزانه با مترو تهران از مرز 7 میلیارد گذشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به استقبال روز افزون از سامانه حمل و نقل ریلی اظهار کرد:تعداد حرکت ناوگان قطارهای مترو پایتخت نسبت به سال ۹۵ افزایش ۱۵ درصدی داشته است که با اضافه شدن ناوگان جدید این رقم تا پایان امسال رشد بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در پایان سال ۹۵ تعداد سفرهاي انجام شده با متروی تهران به عدد ۷ میلیارد و ۷٠ میلیون سفر رسید، افزود: بیشترین تعداد سفر روزانه در سال گذشته در روز یازدهم اسفندماه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: ایستگاه‌های متروی صادقیه، میدان آزادی و تئاتر شهر به ترتیب بیشترین سهم مسافر را در میان ۱٠۷ ایستگاه متروی تهران دارا هستند و ایستگاه های امام خمینی و گلشهر در رتبه های بعدی قرار دارند.

احمدی بافنده  با اشاره به اینکه مترو در دهه اخیر توسعه گسترده ای در تعداد ایستگاه‌ها، خطوط مترو، جابجایی مسافر و غیره داشته است، اضافه کرد: در سال ۹۶ با اضافه شدن بخشی از خطوط ۶ و ۷ به مجموعه خطوط فعال مترو نیز این ناوگان حمل و نقل ریلی می‌تواند سهم بیشتری در جابجایی روزانه مسافران به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد سفر روزانه با مترو تهران از مرز 7 میلیارد گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..