تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«من و ایام خوش بازنشستگیِ» اکبر زنجان‌پور در رادیو نمایش

«من و ایام خوش بازنشستگیِ» اکبر زنجان‌پور در رادیو نمایش

فرهنگ > تلویزیون - چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت نمایش رادیویی «من و ایام خوش بازنشستگی» اثر اکبر زنجان‌پور را از رادیو نمایش بشنوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فردا چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت نمایش رادیویی «من و ایام خوش بازنشستگی» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش درباره سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی است که قصد دارد با فروش آپارتمان کوچکش مغازه اغذیه‌فروشی راه بیندازد. تا این ‌که دو نفر از همکارانش را می‌بیند که تصمیم دارند یک دفتر پلیس +10 باز کنند و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شنیدنی است.

در این نمایش رادیویی بهناز بستان‌دوست، رضا عمرانی، علی زرینی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

«من و ایام خوش بازنشستگی» فردا چهارشنبه 27 اردیبهشت ساعت 19:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««من و ایام خوش بازنشستگیِ» اکبر زنجان‌پور در رادیو نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..