تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین سبک سرخپوشان/ کُری شدید میان مربی و بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای رویارویی با لخویای قطر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، تمرین خود را امروز از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه خیریه عمل پیگیری کرد.

* کادر فنی برنامه سبکی برای تمرینات امروز در نظر گرفته بود.

* سرخپوشان پس از ۱۰ دقیقه دویدن، به سه گروه تقسیم شدند و تنیس فوتبال بازی کردند.

* همچنین تعدادی از بازیکنان در زمین در حوضچه آب سرد ریکاوری کردند.

* ایگور پانادیچ مربی سرخپوشان هم در این تمرین در یک گروه بازی می‌کرد که کُری جالبی میان او و سایر بازیکنان به ویژه شهاب کرمی شکل گرفت.

* پانادیچ و کرمی حتی پس از انجام این تمرین، از کُری دست برنداشتند و با یکدیگر کشتی گرفتند.

* سرتن چوک داور یکی از بازی‌های تنیس فوتبالی بود که سرخپوشان انجام می‌دادند که در این میان برخی به قضاوت‌های او اعتراض می‌کردند.

* حدود ۵۰ هوادار این تمرین را از کنار این ورزشگاه تماشا کردند.

* کریم باقری در این تمرین غایب بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین سبک سرخپوشان/ کُری شدید میان مربی و بازیکنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..