تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت جهادی قالیباف قطعاً به نفع انقلاب و مردم است/ستاد های قالیباف و رئیسی در استان متحّد شده اند

ساعت: 18:51 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1107404

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل:

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل گفت: ستاد های مرکزی و مردمی آقای قالیباف و رئیسی در سطح استان اردبیل برای تغییر وضع موجود به نفع مردم متحد شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر، کاظم دبیر با اشاره به اینکه حرکت جهادی سردار انقلابی در حمایت از آیت الله رئیسی قابل ستایش است، اظهار کرد: الحمدالله این اقدام انقلابی آقای قالیباف قطعاً به نفع مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ستاد های جبهه انقلاب برای موجودیت دولت اسلامی و انقلابی متحّد شده اند افزود: ستاد های آقای قالیباف و رئیسی در سطح استان اردبیل همانند دیگر نقاط کشور بلافاصله پس از این حرکت انقلابی برای حمایت قاطع از آیت الله رئیسی متحد شدند.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل خاطر نشان کرد: به نوبه خودمان از طرف ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان اردبیل از جناب آقای قالیباف، سردار با درایت مردمی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

دبیر اضافه کرد: انشاالله با این اتحاد مردمی و انقلابی، همبستگی که انتظار می رفت بین مردم ایجاد شده تا بزودی شاهد پیروزی کاندیدای انقلاب و تغییر وضع موجود به نفع مردم، بالاخص مردم محروم و مظلوم خواهیم شد.

وی در پایان بخش سخنان خود گفت: ما بسیار امیدواریم که این اتحاد موجبات شکل گیری دولت کارآمد و اسلامی برای مردم انقلابی فراهم آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت جهادی قالیباف قطعاً به نفع انقلاب و مردم است/ستاد های قالیباف و رئیسی در استان متحّد شده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..