تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امید نورافکن خیال هواداران استقلال را راحت کرد

امید نورافکن خیال هواداران استقلال را راحت کرد

ورزش > لیگ برتر - تمدید قرارداد امید نورافکن یکی از دغدغه‌های این روزهای باشگاه استقلال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید نورافکن که حالا تبدیل به یک بازیکن خوب شده و مشتری های زیادی هم دارد، با تیم ملی جوانان به جام جهانی رفته است. دغدغه ای که استقلالی ها دارند این است که او در جام جهانی جوانان عملکرد خوبی داشته باشد و پس از درخشش در این جام، پیشنهادات خوبی داشته باشد و با استقلال تمدید نکند.
گرچه نورافکن قول داده که پس از بازگشت از جام جهانی قراردادش را تمدید کند اما حالا خیلی ها می گویند که نورافکن در صورت درخشش در جام جهانی، از استقلال جدا خواهد شد. با این حال نورافکن برای اینکه خیال هواداران استقلال را راحت کند می گوید: خیال هواداران استقلال راحت، بر می گردم و تمدید می کنم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امید نورافکن خیال هواداران استقلال را راحت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..