تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش براى منصوريان در آستانه ديدار آسيايى

زکی پور به احتمال فراوان از فردا می تواند در تمرین استقلال شرکت کند و در هر صورت اين بازيكن زمان کافی در اختیار دارد که بتواند خود را برای بازی روز دوشنبه برابر العین آماده کند.

همچنين به نظر مى رسد اميد ابراهيمى و وريا غفورى دو مصدوم ديگر استقلال نيز مراحل درمانى شان را به خوبى طي كرده و احتمالا به بازى با العين مى رسند.

از طرفى ديگر جابر انصارى ديگر مصدوم آبى ها نيز از اينكه مى تواند بعد از مراحل درمانى تيم خود را در ديدار مقابل العين همراهى كند خبر داده بود 

 ديدار دو تيم فوتبال استقلال و العين امارات روز يكم خرداد ماه برگزار مى شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش براى منصوريان در آستانه ديدار آسيايى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..