تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیکاری و فقر مشکل بزرگ شهرهای بزرگ و مناطق روستایی ایران است

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در گزارشی از انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت، هرچند کارشناسان معتقدند که رؤسای جمهور به طور معمول دور دوم هم برنده می‌شوند، اما رشد آهسته اقتصاد بر انتقادات علیه آقای روحانی افزوده است و رقابت امسال به رقابتی فشرده‌تر از حد تصور تبدیل شده است.

لس‌آنجلس تایمز نوشت که اقتصاد ایران در انتخابات ریاست جمهوری نقش به سزایی ایفاء کرده است. بیکاری و فقر مشکل بزرگ شهرهای بزرگ و مناطق روستایی است. کارشناسان امور سیاسی و اقتصادی می‌گویند، بسیاری از ایرانیان مأیوس و دلسرد شده‌اند - دلسردند که چرا تا کنون توافق هسته‌ای منافع اقتصادی به دنبال نیاورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیکاری و فقر مشکل بزرگ شهرهای بزرگ و مناطق روستایی ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..