تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پدر کشتگی» یک نویسنده در 231 صفحه

خبرآنلاین: رمان «پدرکشتگی» نوشته سلمان امین با موضوع زندگی زناشویی منتشر شد.


 رمان «پدرکشتگی» نوشته سلمان امین به تازگی از سوی نشر ققنوس منتشر شده است. این کتاب صد و سی و ششمین داستان ایرانی و هشتاد و ششمین رمانی است که ققنوس از این مجموعه چاپ می‌کند.

این کتاب پس از «قلعه مرغی؛ روزگار هرمی» دومین کتابی است که ققنوس از امین چاپ می کند. هر دو رمان مورد اشاره، اجتماعی بوده و بستر مکانی شان شهر تهران است.

شخصیت اصلی این رمان مردی به نام سیاوش است که مادرش، هنگام تولد او درگذشته است. به همین دلیل سیاوش رابطه چندانی خوبی با پدرش ندارد. طی اتفاقی که در طول داستان رخ می دهد، این ارتباط به نوعی از بین می رود.

سیاوش مردی است که از همسر اولش جدا شده و با همسر دومش زندگی می کند. او در این زندگی مشترک نیز با مشکلاتی روبروست. او که پیش از ازدواج با همسر دومش، برای درمان مشکلات روانی به پزشک مراجعه کرده، حالا با زنی آشنا شده و ازدواج کرده که او هم از بیماران همان روانپزشک بوده است...

در قسمتی از این رمان می خوانیم:

«انگار که زیر آب داد زده باشم، صدای خودم را نمی شنیدم، اما می توانم قسم بخورم که صدای مهیبی از خودم تولید کرده بودم. چون حتی گربه های خیابان هم به طرفم برگشتند. نه صدایی توی گوشم بود نه تصاویر را به وضوح می دیدم. همه چیز مثل تصاویر آهسته فیلم ها از جلوِ چشمم رد می شد، کشدار و کند. با عجله به سمت ماشین می دویدم بدون این که بدانم وقتی به مقصد رسیدم، چه غلطی می خواهم بکنم. حس می‌کردم حتی برای فجیع‌ترین جنایت‌ها به اندازه کافی آماده‌ام. حالی داشتم که حتی اگر دستم را قطع می‌کردی، متوجه نمی‌شدم.»

این کتاب با ۲۳۱ صفحه، شمارگان هزار و ۶۵۰ نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار ریال منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پدر کشتگی» یک نویسنده در 231 صفحه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..