تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار شنبه با پارس جم تمدید می‌کند

وافقات نهایی با تارتار انجام شده است؛ فقط برخی مسائل سخت‌افزاری و اداری باقی مانده که به زودی حل می‌شود و روز شنبه قرارداد جدید باشگاه با تارتار را به امضا می‌رسانیم. از اوایل خرداد ماه تمرینات تیم زیر نظر تارتار آغاز خواهد شد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد روز شنبه قرارداد مهدی تارتار امضا می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تاخیر در تمدید قرارداد مهدی تارتار با تیم پارس جنوبی جم برخی شایعات را درباره این مربی ایجاد کرد. با این حال تارتار که با خلق رکوردهای فوق العاده توانست با پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کند، روز شنبه قراردادش را امضا می‌کند.

رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم در این باره به ورزش سه گفت:‌«توافقات نهایی با تارتار انجام شده است؛ فقط برخی مسائل سخت‌افزاری و اداری باقی مانده که به زودی حل می‌شود و روز شنبه قرارداد جدید باشگاه با تارتار را به امضا می‌رسانیم. از اوایل خرداد ماه تمرینات تیم زیر نظر تارتار آغاز خواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار شنبه با پارس جم تمدید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..