تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای تازه آیفون 8 هم به بدنه شیشه ای و شارژ بی سیم اشاره دارند [تماشا کنید]

هنوز ماه ها تا رونمایی از آیفون 8 توسط مدیران اپل زمان باقی مانده و ما تا آن موقع نخواهیم دانست موبایل تازه کمپانی کالیفرنیایی به چه شکل خواهد بود و چه مشخصات سخت افزاری خواهد داشت، اما با این حال هر از گاهی رندرهایی منتشر می شوند که تا آن موقع جای خالی آیفون 8 را پر می کنند.

اخیراً یک منبع قابل اطمینان در حوزه لوازم جانبی، یک فایل CAD با جزئیات کامل را به بدنه آیفون 8 نسبت داده که حالا رندرهای متفاوتی متکی بر آن در فضای مجازی منتشر شده اند. گفتنی است مهم ترین تفاوت تصاویر مورد اشاره با مدل های پیشین، چینش عمودی دوربین دوگانه و حضور میکروفن و فلش روی برآمدگی مربوط به دوربین است.

همچنین منابع خبری عنوان کرده اند که سایز نمایشگر آیفون های تازه از 4.7 و 5.5 به 5 و 5.8 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن در قسمت پشت شاهد بکارگیری شیشه هستیم که نشان می دهد آیفون های جدید به شارژ بی سیم مجهز خواهند شد.

لازم به ذکر است در بخش دیگری از خبرها هم شاهد ویدیویی مفهومی از آیفون 8 هستیم که توسط کاربری خوش ذوق ساخته شده و در آن هم به نمایشگر بدون حاشیه، شارژ بی سیم و دوربین دوگانه اشاره شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای تازه آیفون 8 هم به بدنه شیشه ای و شارژ بی سیم اشاره دارند [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..