تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای رسای ائل سسی در ایستگاه آذرشهر قطع شد!

ساعت: 16:12 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1107293

با مخالفت فرماندار شهرستان آذرشهرصورت گرفت :

برنامه ائل سسی ، ویژه برنامه مردمی است که بی پرده و صریح حرف در مورد انتخابات و انتظاراتشان را از رییس جمهور آینده و ویژگی های رییس جمهور اصلح را بیان می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،این برنامه که صدای مردم را طنین انداز می کند و با استقبال بی بدیل مردم و مسئولان سایر شهرستانها مواجه شده متاسفانه به دلیل مخالفت و عدم تمایل فرماندار امکان حضور این برنامه فاخر صدا و سیما در آذرشهر میسر نشد.
از روزهای اول پخش این برنامه منتظر بودیم در شهرستان آذرشهر هم حضور پیدا کند و ما هم صدایم در استان و کشور پخش شود اما ائل سسی به ایستگاه آخر رسید و حتی به روستای سیل زده چنار هم رفت اما به شهرستان آذرشهر نیامد.
بر اساس بررسی ها ی بعمل آمده فرماندار شهرستان تولید و پخش برنامه مردمی را صلاح ندیده و اجازه نداند برنامه پر طرفدار ائل سسی جهت ضبط برنامه مردم در آذرشهرحضور یابند.
گفتنی است این برنامه حنجره گویای نظام و صدای رسای مردم است که با هدف شور و شعور انتخاباتی بیشتر در شهرستان های استان حضور یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای رسای ائل سسی در ایستگاه آذرشهر قطع شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..