تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسی مورد حمایت تمام نیروهای انقلابی و ارزشی است/ گفته بودیم رویداد سال 92 تکرار نخواهد شد

ساعت: 16:12 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1107430

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی؛

متفکر آزاد با اشاره به حمایت قالیباف و طرفداران او از رئیسی، گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال مردم نسبت به آقای رئیسی بیشتر است و احتمال پیروزی او در دور اول انتخابات دور از انتظار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی متفکر آزاد در گفت‌وگو با آناج در خصوص کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: قبلا عنوان شده بود که رویداد سال 92 نباید دوباره تکرارشود، آقای رئیسی و آقای قالیباف هر دو کاندیداهای جبهه مردمی هستند.

وی افزود: همه ما شاهد حضور شفاف و با صداقت آقای قالیباف در مناظره‌های تلویزیونی بودیم، وی با صداقت هرچه تمام از برنامه‌ها و اهداف خود سخن گفت ولی در نهایت بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته تعداد آراء آقای رئیسی نسبت به آقای قالیباف بیشتر بود.

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قالیباف بر اساس بررسی‌های جبهه‌های مردمی، پس از رسیدن به این نتیجه که احتمال پیروزی آقای رئیسی بیشتر است، به نفع وی کنار رفت، خاطرنشان ساخت: هر دو این افراد مورد حمایت مردم و نیروهای ارزشی هستند.

وی تاکید داشت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم خواهان تغییر در جهت اهداف، آرمان‌های امام و شهدا، رفاه حال مردم و پیشرفت همه جانبه کشور هستند؛ استقبال پرشور مردم از آقای رئیسی در تبریز، اصفهان و شهرستان‌های دیگر نشان دهنده پیروزی ایشان در دور اول ریاست جمهوری است.

متفکرآزاد در پایان عنوان کرد: مردم خواهان تغییر قوه مجریه هستند و با برنده شدن آقای رئیسی این عملی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسی مورد حمایت تمام نیروهای انقلابی و ارزشی است/ گفته بودیم رویداد سال 92 تکرار نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..