تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان بین کودتاچیان و ترکیه یکی را انتخاب کند

به گزارش افکارنیوز،  به نقل از آناتولی، «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه با انتقاد از حمایت آلمان از طراحان کودتای نافرجام ۱۵۵ گفت حمایت آلمان از این افراد روابط دو کشور را پیچیده تر می کند.

ایلدریم گفت: اعطای پناهندگی از سوی آلمان به نظامیان مرتبط با کودتای نافرجام ۱۵ جولای تحول مهمی در ایجاد تنش در روابط دوجانبه بود.

نخست وزیر ترکیه افزود: آلمان باید تصمیم مشخصی بگیرد. اگر قصد گسترش روابط و دوستی تاریخی خود با ترکیه و تقویت آن را دارد، باید به جای تروریست‌ها و جدایی‌طلبان، به جمهوری ترکیه توجه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان بین کودتاچیان و ترکیه یکی را انتخاب کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..