تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان

کد خبر: ۵۳۲۹۲۰

۴۴۷  بازدید

اما اگر در زمان مناسب آن را ببینید می توانید از انفجار رویش گلها در این منطقه حیرت زده شوید. گلهای وحشی و خودرو در یوتا یعنی در خشک ترین منطقه دنیا می رویند و با آغاز بهار و مرطوب شدن هوا صحنه های جالبی را رقم می زنند.

وبسایت تابناک با تو: مناطق بیابانی و بد آب و هوای غرب آمریکا، شرایط سخت و فراموش نشدنی دارد. این مناطق اغلب با سنگ ها و صخره های تیز و تند دیده می شوند.
 
اما اگر در زمان مناسب آن را ببینید می توانید از انفجار رویش گلها در این منطقه حیرت زده شوید. گلهای وحشی و خودرو در  بیابان یوتا یعنی در خشک ترین منطقه دنیا می رویند و با آغاز بهار و مرطوب شدن هوا تصاویر جالبی را رقم می زنند. عمر این گلها بسیار کوتاه است، اما عکس هایی که از آنها به جا می ماند دیدنی و ماندگار می باشد.
 
در این گزارش می توانید نمونه ای از این عکس ها را ببینید. رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان  رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویش شگفت انگیز گلهای زیبا در خشک ترین بیابان جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..