تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود

کد خبر: ۵۳۲۸۷۱

۶۵۵  بازدید

یاش شاه، پسر 18 ساله هندی می تواند دست ها و پاهایش را 360 درجه و گردن و انگشتانش را 180 درجه بچرخاند.

برترین ها: یاش شاه، پسر 18 ساله هندی می تواند دست ها و پاهایش را 360 درجه و گردن و انگشتانش را 180 درجه بچرخاند. یاش که در روستایش به او لقب پسر لاستیکی را داده اند و بدنش آنقدر انعطاف پذیر است که می تواند از یک راکت تنیس رد شود. الهام بخش یاش برای تمرین این مهارت های انعطافی، تماشای بندباز آمریکایی مشهور، دنیل بروینگ اسمیت بوده است و از سه سال پیش که ویدئوی او را در یوتیوب دیده سعی کرده این کار را انجام دهد. هم چنین یاش مهارت خود را به پدربزرگش نسبت می دهد که به او در طول تمریناتش کمک کرده است. تکنیک های منحصربفرد انعطاف پذیری هرگز با یاش آسیبی نزده اند. او می داند چطور بدنش را کنترل کند و از خودش محافظت کند. به گفته پزشک ارتوپدی، انعطاف پذیری بدن او منحصربفرد است و افراد کمی آن را دارند. یاش اکنون به یک سلبریتی در شهر خودش تبدیل شده اما به دنبال شهرت بیشتر است و سعی دارد رکورد گینس را به دست آورد.

پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود  پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسری که بدنش از راکت تنیس رد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..