تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مشکلات مجموعه سوارکاری بندرترکمن

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در این نشست که فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن ، قزل رییس سوارکاری شهرستان ترکمن و استادی کم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هم حضور داشتند مشکل برق مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه درآینده نزدیک کورس تابستانه ی بندرترکمن راپیش رو داریم افزود : هم اکنون هیئت جدیدبا همراهی رییس هیئت کارهای خوبی را آغاز کرده اند و امیدواریم بتوانند به زودی مشکلات را حل و راه استفاده بهینه از این ظرفیت ورزشی فرهنگی هموارتر کنند.
یوسف قزل رییس سوارکاری شهرستان ترکمن هم گفت : پس ازمدتی در حدود17سال با مساعدت فرماندارشهرستان ترکمن و نمایندگان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کورس تابستانه بندرترکمن در تیرماه 96برگزارخواهدشد .

وی با اشاره به کاستی های موجود در مجموعه سوارکاری بندرترکمن افزود: با استفاده ازظرفیت شهرستانی واستانی در صدد حل مشکلات موجود هستیم و پیمانکاربرق و مسئولان توسعه و تجهیز قول مساعد داده اند در اسرع وقت درخصوص انجام تعهدات خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مشکلات مجموعه سوارکاری بندرترکمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..