تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعداد و ارقام انتخاباتی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛علی اصغر طهماسبی افزود ؛ گلستان بیش از یک میلیون و 292هزار گلستانی واجد شرایط رای دارد که از این میزان 30هزار رای اولی هستند.
وی افزود: برای انتخابات پیش رو یکهزار و 657 شعبه ثابت و سیار و برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یکهزار و 639 شعبه اختصاص یافته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: از شعب اخذ رای ریاست جمهوری در استان، یکهزار و 84 شعبه روستایی و مابقی شهری است که در بخش روستائی 75 شعبه سیار و یکهزار و 9 شعبه ثابت است.
به گفته وی؛ از 573 شعبه شهرهای استان نیز 28 شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها، شعبه سیار روستائی نخواهیم داشت،افزود: حدود 40 هزار نفر شامل عوامل اجرائی، نظارت، نماینده فرمانداران، کاربران، اعضای هیات نظارت شهرستان و هیات عالی نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی در بخش های مختلف، مسئولیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان برعهده دارند.
طهماسبی تعداد کل شهرها و روستاهای استان که انتخابات شوراها در آنها برگزار می شود را 30 شهر و 942 روستا اعلام کرد که از این مجموع در چهار شهر گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن، انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی خواهد بود، اما انتخابات ریاست جمهوری مانند سایر نقاط کشور به صورت دستی انجام می شود.
به گفته وی؛ از مجموع شهرهای استان، سه شهر دارای شورای هفت نفره، یک شهر دارای شورای 9 نفره و 26 شهر دارای شورای پنج نفره خواهند بود.
وی اضافه کرد ؛ در حوزه روستایی استان در 774 روستا شورای سه نفره و 168 روستا شورای پنج نفره تشکیل می شود.
رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود : مجموع کرسی های شوراهای استان در شهرها 160 صندلی و در روستاها سه هزار و 162 کرسی است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات گلستان 80.39 درصد از واجدان شرایط استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 شرکت کردند.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعداد و ارقام انتخاباتی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..