تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه بخشی از ارکان حکومت است

رسانه بخشی از ارکان حکومت است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،يوسف جعفری مدیر روابط عمومی شركت آب منطقه ای كردستان بعدازظهر دیروز در نشست تخصصی اساتيد و دانشجويان رشته روابط عمومی ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات گفت: گاهی لازم است حکومت یا متولیان امر سیاست، نگرش هایی را بر افکار عمومی تغییر یا تثبيت كنند بنابراين از رسانه ها برای تحقق اين هدف كمك می گیرند.

جعفری با اشاره به اینکه آگاهی بخشیدن به مردم بخشی از نیاز جامعه است، افزود:  اثرگذاری بر افكار عمومی يك كشور با رسانه امكان پذير است.         

به گفته مدیر روابط عمومی شركت آب منطقه ای كردستان، حضور مردم بسیارتاثیرگذار است و مصداق آن شركت در انتخابات است كه سرنوشت يك ملت را تعيين می كند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه بخشی از ارکان حکومت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..