تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ۴۷ هزار دانش آموز استان در هفتمین جشنواره جابر بن حیان

ساعت: 16:12 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1106626

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره استانی جابر بن حیان با شرکت بالغ بر ۴۷ هزار دانش آموز ابتدایی به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش  استان قزوین در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جابر بن حیان اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان تحت عنوان پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی با شرکت بالغ بر ۴۷ هزار دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی در سطح آموزشگاهی، منطقه ای و استانی در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

وی افزود: در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان ۳۱۱ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و ۱۴۳ پروژه علمی به معرض نمایش گذاشته شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: جشنواره جابربن حیان به منظور شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دوره ابتدایی برگزار می شود و در تعمیق فرهنگ پژوهش و تحقیق نقش بسزایی دارد.

طاهرخانی عنوان کرد: شناسایی دانش‌آموزان مستعد و توانمند در عرصه‌های پژوهش و نوآوری و همچنین به ثمر رساندن این استعدادها از جمله اهداف برگزاری جشنواره جابربن حیان به شمار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی باید در زمینه شکوفایی استعداد دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است نمایشگاهی از آثار دانش آموزان به معرض نمایش گذاشته شد که مورد بازدید همگارن قرار گرفت.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین سید محسن میرمحمد میگونی عضو دبیرخانه کشوری جابر بن حیان نیز در این جشنواره حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ۴۷ هزار دانش آموز استان در هفتمین جشنواره جابر بن حیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..