تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد ائتلاف جدید از سوی کاندیداهای شهر کلاله/ در صورت لزوم اقدام قانونی می شود

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1107368

تعدادی از کاندیداها انتشار اسامی آنها در قالب ائتلاف جدید را جعلی دانستند و بر اینکه هر گونه اقدام در صورت شایعه سازی، با پیگیری قانونی آنها مواجه خواهد شد، تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، از شب گذشته شاهد انتشار اسامی کاندیداها در قالب ائتلاف جدید در شهر کلاله بودیم که در نوع خود جو جدیدی ایجاد کرد.

نکته قابل توجه در این ائتلاف جعلی وجود اسامی کاندیداهای ائتلاف 5 نفره ترکمن شهر کلاله است که با کاندیداهای فارس ادغام شده است، این در حالی است که برای ائتلاف یاد شده تلاش های زیادی شده است و این موضوع دو فرضیه را زمینه سازی می کند و اینکه برخی در صدد هستند که در ائتلاف ترکمن ها تشتت ایجاد کنند یا اینکه با گزینش افراد با رای بالای فارس، باعث شکست ائتلاف سیستانی ها شوند.

به هر حال هر یک از کاندیداهای ائتلاف ترکمنی در ائتلاف اصلی خود رای مدنظر را خواهند آورد و تنها موضوعی که باقی می ماند این است که از این طریق رای در فارس ها و سیستانی ها در این ائتلاف شکسته خواهد شد و این به این صورت است که این ائتلاف به خودی خود نوعی خودباوری در کاندیداها بر ماندن در عرصه ایجاد می کند.

با این تفاسیر با گفتگویی که با کاندیداها داشتیم، این کاندیداها ائتلاف جدید را رد کردند و بر اینکه در صورت انتشار و شایعه سازی این موضوع، با پیگیری از اولین آی پی ثبت شده، با عاملان این اقدام بصورت قانونی برخورد خواهیم کرد، تاکید کردند.

همچنین از سویی لیستی از کانیداهای محلی شهر نیز منتشر شده است که با برخی از کانیداها گفتگویی داشتیم که آنها نیز این موضوع را رد کردند.

etelafjali

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد ائتلاف جدید از سوی کاندیداهای شهر کلاله/ در صورت لزوم اقدام قانونی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..