تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینید

خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینید خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینید 

گاهی اوقات بازیگران عکس هایي را از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می‌کنند که زندگی شخصی آنها و ثروتشان را به رخ همه می‌کشد. حمید گودرزی بازیگر خوب کشورمون است که پس از حرف های وی در برنامه دورهمی او بیشتر سوژه شد .خانه بازیگران معروف همه مجلل و شیک می باشد این خانه ها ویلایی و حیاط باصفایی دارند

و کسانی که دارای پول و ثروت زیادی می باشند در این خانه های ویلایی زندگی می نمایند بازیگر کشورمون که این روزها خیلی کم کار شده است عکسی از منزلش در الهیه منتشر کرده است که حاکی از وضع مالی خوب وی دارد.حمید گودرزی متولد دوم آذر۱۳۵۶، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شهر تهران است.حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد.

نخستین تجربه سینمایی حمید گودرزی، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.حمید گودرزی بازیگر کشورمون عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرده است.این بازیگر ۳۹ ساله ابتدا عکسی از منزلش در الهیه و سپس عکس دیگری از خودش در خیابان نیاوران را منتشر کرده است.

حمید گودرزی نوشت :

به به عجب هوایی به این میگن پشت بوم ببخشید البته roof garden
خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینیدخانه مجلل حمید گودرزی
خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه لوکس و لاکچری حمید گودرزی را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..