تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایش

تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایش تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایش 

پیرزن 80 ساله مسن وقتی آرایش کردن دیگر چهره اي باورنکردنی داشت،وی با چهره قبلی اش اصلا قابل قیاس نبود و نمی شد او را تشخیص داد. معجزه آرایش در تغییر ظاهر زنان با انتشار عکسهایی از یک پیرزن 80 ساله که بعد از آرایش  به شدت تغییر کرده هست باز هم سوژه رسانه ها شد  این زن 800 ساله با میک آپ خود را سالها جوانتر کرد و به سوژه خبرساز دنیای مد و فشن تبدیل گردید .

 به گزارش پارس ناز پیرزن 80 ساله به کمک آرایش حرفه اي نوه اش به سرعت در فضای مجازی به شهرت رسید.هنگامی که لیویا 800 ساله از نوه اش خواست که او را آرایش کند انتظار نداشت به یک سوژه اینترنت تبدیل شود، اما دقیقا همین اتفاق افتاد.

تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایشهنرمند آرایشگر کرواتی نشان میدهد که چطور بهره گیری از یک آرایش هوشمندانه میتواند حداقل 20 سال سن را کمتر نشان دهد.اکنون او در سراسر دنیا به نام Glam-Ma شناخته شده و از این محبوبیت لذت می‌برد.

تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر چهره معجزه آسای پیرزن با استفاده از آرایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..