تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماگات: آرزو می‌کنم هامبورگ در بوندس‌لیگا بماند

کد خبر: ۵۳۲۹۴۹

۱۵  بازدید

سرمربی اسبق بایرن مونیخ آرزو کرد از بین ولفسبورگ و هامبورگ، بندرنشینان شمال آلمان در دسته اول بوندس‌لیگا ماندگار شود.

خبرگزاری فارس: فلیکس ماگات در گفت‌وگویی با روزنامه هامبورگر مورگن پست، اظهارنظر عجیبی کرده است.

مربی ۶۳ ساله که در دوران مربیگری‌اش، سابقه کار در هامبورگ و ولفسبورگ را دارد، بعد از آنکه مشخص شد از بین یکی از این دو تیم، به دسته دوم در هفته آینده سقوط خواهند کرد، احساس درونی‌اش را بیان کرد.

او گفت:در هر دو تیم کارکرده‌ام.اما اگر قرار باشد که برای یکی از این دو تیم در جنگ بر سر بقا، آرزوی موفقیت کنم، از هامبورگ نام خواهم برد. همیشه گفته‌ام هامبورگ با تمام تیم‌های دیگرم، برایم فرق دارد.

مربی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ بایرن مونیخ، در دوران جوانی برای تیم هامبورگ سال‌ها بازی کرد و حتی بازوبند کاپیتانی آن را در اختیارداشت.

در دوران مربیگری نیز برای مدت قابل توجهی هدایتش را برعهده داشت. از این رو دلبستگی زیادی به تیم شهر بندری دارد.

در شرایط کنونی تیم‌های ولفسبورگ و هامبورگ به ترتیب با ۳۷ و ۳۵ امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول بوندس‌لیگا جای دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماگات: آرزو می‌کنم هامبورگ در بوندس‌لیگا بماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..