تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیگز: یونایتد باید سانچس را بخرد

کد خبر: ۵۳۲۹۴۴

۲۹۶  بازدید

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به مسئولین باشگاه توصیه کرد الکسیس سانچس، ستاره آرسنال را برای فصل آینده به خدمت بگیرند.

ورزش سه: رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به مسئولین باشگاه توصیه کرد الکسیس سانچس، ستاره آرسنال را برای فصل آینده به خدمت بگیرند. آینده ستاره شیلیایی پس از عدم تمدید قرارداد او با آرسنال در هاله ای از ابهام قرار دارد و گفته می‌شود که او به فکر جدایی از آرسنال است. منچسترسیتی ، چلسی و یوونتوس از جدی ترین مشتریان الکسیس هستند ولی گیگز معتقد است که یونایتد هم باید به جمع مشتریانش اضافه شود.

او گفت:" سانچس بازیکن فوق العاده ای است. تلاش او، و تاثیرگذاری اش روی هم تیمی هایش فوق العاده است. او یک برنده است. فقط به بازیکنان آمریکای جنوبی نگاه کنید، خیلی سرسخت هستند. ژوزه مورینیو زلاتان را خرید زیرا یک برنده است. او در تمام جاهایی که حضور داشته برنده بوده است. نه فقط در زمین بلکه خارج زمین نیز تاثیر بسیاری داشته است. می‌توان به خوبی حس کرد که سانچس هم به هم تیمی هایش کمک زیادی خواهد کرد."

الکسیس در 48 بازی برای آرسنال، 26 گل به ثمر رسانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیگز: یونایتد باید سانچس را بخرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..