تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها

کد خبر: ۵۳۲۸۵۶

۵۸۰  بازدید

گاهی طرفداری از یک فیلم سینمایی یا یک کتاب از علاقه عمیق به آن فراتر رفته و شما را در یک دنیای خیالی غرق می کند. اخیرا تصاویری از خانه استوارت گارنت منتشر شده که علاقه زیاد او به ارباب حلقه ها را به نمایش می گذارد.

برترین ها: گاهی طرفداری از یک فیلم سینمایی یا یک کتاب از علاقه عمیق به آن فراتر رفته و شما را در یک دنیای خیالی غرق می کند. اخیرا تصاویری از خانه استوارت گارنت منتشر شده که علاقه زیاد او به ارباب حلقه ها را به نمایش می گذارد. استوارت خانه هابیت خود را در اسکاتلند با نمای جادویی و فضای داخلی فوق العاده ای ساخته است.

قسمت خارجی خانه توسط استوارت در سال 1980 ساخته و به طور کامل با خزه پوشانده شده و یک در گرد بزرگ دارد که شما را وارد یک هشتی کوچک می کند. داخل خانه نیز به یک خانه هابیت واقعی شباهت دارد. سقف کوتاه و مبلمان راحت و دنج باعث می شود حس کنید در یک خانه زیرزمینی اسرارآمیز زندگی می کنید. برای مثال، شومینه حرارت اجاق گاز را نیز تامین می کند و هربار که به این خانه می روید چیز جدیدی کشف می کنید. استوارت پذیرای مهمانان و کسانی است که علاقه دارند از خانه هابیت او دیدن کنند. با چنین سقف کوتاهی باید مثل یک اردک داخل خانه او راه بروید و بازهم لذت ببرید.

خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها  خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه هابیت واقعی برای دوستداران ارباب حلقه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..