تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با پروژه ای تازه برای خرید و فروش خودرو آشنا شوید+عکس

از پرو‍ژه رویای خودرو در یک دقیقه چه می‌دانید؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، می توانید ساختمانی شیشه ای پر از خودروهای لوکس مانند دستگاه های فروش نوشابه یا چیپس در خیابان را تصور کنید که با انداختن سکه ای کالای مورد نظر از آن بیرون می آید؛ البته این فقط یک طرح یا ایده برای آینده نیست بلکه یک حقیقت در سنگاپور کوچکترین کشور جنوبی شرقی آسیا است.

یک آژانس فروش خودرو به نام اتوبان موتور پروژه ای با این ویژگی ها تحت عنوان رویای خودرو در یک دقیقه راه اندازی کرده است که شما می توانید از طبقه همکف با لمس یک صفحه یک نمایشگر خودروی مورد نظر خود را از بین 15 طبقه موجود در ساختمان تحویل بگیرید که نزدیک به 60 اتومبیل فروشی در این مکان وجود دارد. 

در این ساختمان همه نوع خودرویی اعم از مدرن و کلاسیک وجود دارد اما لازم به ذکر است که تمام آنها استفاده شده یا به عبارتی دست دوم هستند.

انگیزه مدیر شرکت از این کار ارائه بیشترین تعداد ممکن اتومبیل برای فروش در کمترین مساحت آن هم در کشوری مانند سنگاپور بوده که به کوچکی شهرت دارد.

تصویری واقعی از پروژه «رویای خودرو در یک دقیقه» واقع در کشور سنگاپور

از پرو‍ژه رویای خودرو در یک دقیقه چه می‌دانید؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با پروژه ای تازه برای خرید و فروش خودرو آشنا شوید+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..