تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفت گران شد

به گزارش افکارنیوز،

 قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت، معادل 0.3 درصد افزایش به 51 دلار و 95 سنت رسید.قیمت نفت خام آمریکا هم امروز 13 سنت معادل 0.3 درصد افزایش داشت و به 49 دلار و 98 سنت رسید.

عربستان و روسیه گفتند به منظور مهار مازاد عرضه، توافق کرده اند که ضرورت دارد توافق کاهش تولید باید برای یک دوره 9 ماهه یعنی تا پایان مارس 2018 تمدید شود.

اما به رغم تعهد عربستان، بزرگترین صادر کننده نفت جهان و تاثیرگذارترین عضو اوپک و همچنین روسیه به تمدید توافق، هنوز هیچ توافق نهایی ای در این باره حاصل نشده است، زیرا 12 کشور دیگر عضو اوپک و دیگر تولید کنندگان مشارکت کننده در این توافق نیز باید در نشست 25 ماه می با تمدید توافق موافقت نمایند.

سوکریت ویجایاکار، مدیر موسسه مشورتی تریفکتا گفت: «باید دید که آیا همه کشورهای عضو این توافق با موضع عربستان و روسیه در مورد تمدید توافق موافقند یا نه.»

جیمز وود، تحلیلگر سرمایه گذاری بین المللی گفت، عرضه نفت احتمالا به رغم تمدید توافق همچنان بالا باقی خواهد ماند.

وی افزود: «همانطور که در 6 ماه گذشته دیدیم، افزایش تولید نفت آمریکا و رسیدن میزان ذخایر نفتی جهان به ارقامی بی سابقه موجب شده تا عرضه همچنان بالا باشد و تمدید 9 ماهه توافق هم در این مرحله بعید است موجب توقف این روند شود.»

بانک آمریکایی گلدمن ساکس اعلام کرد، تمدید توافق کاهش تولید «احتمالا روند ترمیم قیمت نفت را تمدید خواهد کرد...هرچند که افزایش قیمت ها تا به امروز... در مقایسه با سال گذشته یعنی زمانی که اولین بار توافق اوپک اعلام شد، ناچیز بوده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفت گران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..