تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی امروز از پرچم‌دار جدیدش به نام اچ‌تی‌سی یو 11 رونمایی کرد که قیمت و زمان عرضه آن نیز مشخص شده است.

اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که اچ‌تی‌سی یو 11 نام دارد، از نظر قدرت سخت‌افزاری به‌مراتب قدرتمندتر از پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی است.

در اچ‌تی‌سی یو 11 از دوربینی استفاده شده است که توانسته با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه نخست لیست DxOMark قرار گیرد. از نظر سخت‌افزاری، در یو 11 از تراشه اسنپدراگون 835، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2K و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است.

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه اول مجهز به حافظه رم ۴ گیگابایتی و نسخه دوم مجهز به حافظه ۶ گیگابایتی است.

از نظر قیمت، نسخه‌ای که مجهز به ۴ گیگابایت است در آمریکا به قیمت ۶۵۰ دلار، در اروپا به قیمت ۷۵۰ یورو و در انگلستان به قیمت ۶۵۰ پوند عرضه خواهد شد. زمان عرضه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به بازار، ۱۹ خرداد اعلام شده است. متأسفانه هنوز در مورد قیمت نسخه‌ای از اچ‌تی‌سی یو 11 که از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است، اطلاعی در دست نیست. همچنین باید بدانید که اچ‌تی‌سی یو 11، ماه آینده به بازار ایران خواهد آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..