تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از سفر شجاع به ترکیه تا ماموریت مهم باقری در پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیسی ها در حال حاضر مشغول انجام مذاکره بابازیکنان هستند و از طرفی هم شاگردان برانکو بازی مهمی با لخویا دارند.

خلیل زاده به ترکیه می رود

شجاع خلیل زاده مدافع مورد علاقه برانکو بالاخره با پرسپولیس قرارداد بست تا به صورت رسمی بتواند در این تیم توپ بزند. مدافع شماره 3 پرسپولیس که چند روزی به «تور» شهر خودش سفر کرده بود، از تهران برگشت و قصد دارد چند روزی برای استراحت به مسافرت خارجی برود. شنیدیم احتمال دارد شجاع خلیل زاده چند روزی به کشور ترکیه سفر کند.این بازیکن قراراست به همراه دوستان خود به این سفر برود تا با آمادگی کامل در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

پرسپولیسی ها 6 خرداد به قطر می روند

دیدار برگشت دو تیم لخویا و پرسپولیس تهران سه شنبه 9 خرداد ماه آینده در قطر برگزار می شود. بر همین اساس اعضای کاروان پرسپولیس روز شنبه  6 خرداد ماه به دوحه قطر سفر می کنند و بلافاصله هم پس از بازی با لخویان به تهران بر می گردد.البته پرسپولیسی ها برنامه ویژه ای در دوحهانجام دهد. دارند و برانکو می خواهد تمرینات تاکتیکی با بازیکنان انجام دهد.

ماموریت جدید برانکو به مربی پرسپولیس!

شنیدیم برانکو به کریم باقری ماموریت داده است تا روی گزینه های جانشینی کمال کامیابی نیا تا روز بازی بالخویا بیشتر کار کند. از آنجایی که باقری بهترین هافبک دفاعی تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران است، به همین خاطر مرد کروات با زرنگی و تیزهوشی چنین ماموریتی به کریم باقری  داده است. بر همین اساس دستیار ایرانی برانکو بیش از گذشته با شهاب کرمی و محسن ربیع خواه در تمرینات حرفی می زند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از سفر شجاع به ترکیه تا ماموریت مهم باقری در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..