تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش کارگاه قالیشویی اهدایی به آستان مطهر علوی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلام حسین ابراهیم پور دخانی رئیس کمیته فرش ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: با توجه به انبوه فرش، قالی و پتوهای موجود در آستان مطهر علوی و نبود امکانات مناسب برای حفظ، نگهداری، شستشو و ترمیم آن‌ها، وجود یک کارگاه مناسب قالیشویی و ترمیم فرش احساس می‌شد. گشایش کارگاه قالیشویی اهدایی به آستان مطهر علوی

وی افزود: از این رو شهرداری تبریز برای رفع این نیاز ضروری آستان مطهر علوی و در جهت رفاه حال زائران، ایجاد یک کارگاه قالیشویی را تقبل کرده بود که با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات و با حضور مقامات عراقی در جوار حرم مطهر علوی، احداث، تجهیز و راه اندازی شد.

گشایش کارگاه قالیشویی اهدایی به آستان مطهر علوی

براساس این گزارش، سيد نزار حبل المتين تولیت حرم مطهر علوی نیز در آیین گشایش این کارگاه، از مردم دوستدار اهل بیت (ع) تبریز تشکر کرد و گفت: آستان قدس علوی طی 2 سال گذشته و با توجه به افزایش شمار زائران، اجرای پروژه‌های خدمات رسانی و رفاهی زائران را در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز آستان به مرکزی برای شستشوی فرش، قالی و پتوها، شهرداری تبریز، ماشین آلات مدرن در این خصوص را تامین کرد که ما از این همکاری تشکر و به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش کارگاه قالیشویی اهدایی به آستان مطهر علوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..