تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ‌تی‌سی U11 معرفی شد؛ قابلیت Edge Sense و بهترین دوربین در DxOMark

اگر به یاد داشته باشید برای شما در بررسی U Ultra گفتیم که این دستگاه پرچمدار اصلی اچ تی سی در سال جاری نیست و قرار است این شرکت تایوانی پرچمدار دیگری را رونمایی کند.  یو الترا فبلتی متفاوت به شمار می‌آید و حالا پرچم‌دار جدیدی با نام U 11 معرفی شده است تا بتواند نام این برند را بیشتر از گذشته زنده نگه دارد. همان‌طور که از نام این پرچم‌دار پیداست U 11 قرار است جانشین HTC 10 و دلیل استفاده از U قابلیتی است که در بدنه آن تعبیه شده؛ در ادامه همراه باشید.

به رسم یو الترا باز هم خبری از درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست ولی باید اشاره کنیم که یو ۱۱ یک دستگاه با گواهی IP67 است. از نظر ظاهری و محل قرارگیری کلید های ناوبری و همچنین حسگر اثرانگشت تغییرات خاصی را شاهد نیستیم و حتی حاشیه اطراف هم همانند سبک‌های قبلی است.

مهم ترین قسمت یک اسمارت فون صفحه نمایش آن است. صفحه‌نمایش این گوشی ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD 2560×۱۴۴۰ از نوع Super LCD5 و با نسبت تصویر ۱۶:۹ بوده و با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

و اما اصل مطلب؛ قابلیت جدید Edge Sense است که با فشار دادن گوشی در دست و با حساسیت لبه‌ها برای انجام یک سری امور است. به طور مثال وقتی صفحه خاموش است با فشار دادن گوشی اپلیکیشن دوربین باز می‌شود و هنگام گرفتن تصاویر سلفی فشار دادن لبه‌ها حکم دکمه شاتر را خواهد داشت. فشار دادن لبه‌های گوشی امکانات جانبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثالی دیگر، با فشار دادن لبه‌های گوشی فراخوانی دستیار گوگل یا حتی الکسای آمازون فعال خواهد شد. هر دو این دستیار‌های صوتی برای شما در دسترس قرار گرفته است. همچنین می‌توانید با فشردن طولانی‌تر اپلیکیشن خاصی را اجرا کنید، اسکرین شات بگیرید و یا چراغ قوه را فعال کنید. نکته جالب دیگری را هم اضافه کنیم. این فناوری حتی وقتی دستکش به دست دارید نیز کار می‌کند!

در اچ تی سی یو ۱۱ یک نقطه مهم دیگر هم وجود دارد. به گفته اچ‌تی‌سی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی HTC U 11 بهترین در بین گوشی‌های هوشمند دنیاست و از وب‌سایت DxOMark امتیاز ۹۰ را کسب کرده که بالاتر از پیکسل گوگل، آیفون ۷ اپل و گلکسی اس ۸ سامسونگ است. اچ‌تی‌سی هم مانند سامسونگ فوکوس خودکار Dual Pixel را به گوشی خود آورده و از دیافراگم f/1.7 برای عکس‌هایی بهتر در نور کم بهره گرفته است. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است که همچنین می‌تواند تصاویر ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل نیز ثبت کند.

اچ‌تی‌سی یو ۱۱ از چیپست جدید اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام با فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند که قرار است نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتر و مصرف کمتری داشته باشد. این تراشه از ۴ هسته ۲٫۳۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی Kryo در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 540 استفاده می‌کند و اچ‌تی‌سی برای این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم نیز در نظر گرفته است.

از سایر مشخصات HTC U 11 می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، بلوتوث ۴٫۲ و اندروید ۷٫۱ اشاره کرد. این گوشی در پنج رنگ مشکی، سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. HTC U 11 قرار است با قیمت ۷۴۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه شود.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ‌تی‌سی U11 معرفی شد؛ قابلیت Edge Sense و بهترین دوربین در DxOMark»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..