تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا قوچان نژاد در تیم منتخب فصل لیگ هلند +عکس

رضا گوچی در تیم منتخب فصل لیگ هلندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا قوچان نژاد مهاجم باشگاه هیرنفین به دلیل عملکرد بی نظیرش در ترکیب هیرنفین این فصل لیگ هلند باعث شد نه تنها بهترین بازیکن این تیم لقب بگیرد بلکه حالا یکی از 11 بازیکن تیم منتخب  اردیویزیه هم باشد. 

در همین راستا وی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

گفتنی است؛ قوچان‌نژاد تابستان 2016 میلادی پس از چند سال به تیم هیرنوین بازگشت. تیمی که در آن دوران حرفه‌ای فوتبالش را آغاز کرد. این بازیکن ایرانی در فصل اخیر اردویژه هلند 19 گل به ثمر رساند و 28درصد آرای هواداران را برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال تیم هیرنوین کسب کرد. 

این عنوان در فصل قبل به اروین مولدر، دروازه‌بان 28 ساله رسیده بود که فصل بعد شاید در این تیم حضور نداشته باشد اما قوچان‌نژاد در هیرنوین می‌ماند.

لازم به ذکر است؛ رضا قوچان‌نژاد در جدول رده‌بندی برترین گلزنان اردویژه هلند نیز با 19 گل در جایگاه چهارم قرار گرفت. این رقابت‌ها شب (یکشنبه) به پایان رسید و هیرنوین رتبه نهم را با 43 امتیاز به خود اختصاص داد.

رضا قوچان نژاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"می خواستم از هوادارانمون تشکر کنم که منو به عنوان بهترین بازیکن فصل 2017-2016 انتخاب کردند."

رضا گوچی در تیم منتخب فصل لیگ هلند انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا قوچان نژاد در تیم منتخب فصل لیگ هلند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..