تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد حسین لطیفی در لباس روحانی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین لطیفی فعالیت خود با نقاشی و مجسمه‌سازی و به دنبال آن نقاشی متحرک شروع کرد و وارد عرصه فیلمسازی شد. او در بدو راه اندازی سینمای تجربی و نیمه حرفه‌ای؛ توسط محسن مسعودشاهی از اعضاء فعال آن مرکز بود. وی در فعالیت‌هایش چند مورد مشاوره کارگردان نیز بوده است.

لطیفی تا کنون کارگردانی آثار تلویزیونی چون "پادری"،"دودکش" و "ساخت ایران " را برعهده داشته است و از آثار سینمای او می توان به "توفیق اجباری"، "اسب سفید پادشاه " و"خوابگاه دختران " اشاره داشت.

لطیفی به تازگی فعالیت خودر را به عنوان کارگردان در سریال "سر دلبران" حضور دارد. به تازگی تصویری از این سریال در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد که نشان می دهد وی در لباس روحانیت در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است؛ تهیه کنندگی "سر دلبران "را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته و بازیگرانی چون  محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، رضا توکلی، جهانبخش سلطانی، متین ستوده، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، شهین تسلیمی، رابعه مدنی، افسانه کمالی و... در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد حسین لطیفی در لباس روحانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..