تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقیب نکونام در تراکتورسازی مشخص شد

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که گفته می شود باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام برای سرمربی گری این تیم به توافقات نهایی رسیده است و حتی دستیاران وی هم مشخص شدند اما گویا هنوز این اتفاق رخ نداده و مسئولان این تیم به جمع بندی نهایی در این مورد دست نیافتند. 

مسئولان تراکتورسازی بعد از کناره گیری قلعه نویی به سراغ گزینه های هدایت تیم خود رفتند و در ابتدای امر با جواد نکونام توافقاتی کردند اما علاوه بر ملی پوش سابقف گزینه های دیگری هم برای هدایت تیمشان در نظر دارند و با آنها نیز مذاکره می کنند. 

گفته می شود مسئولان تراکتورسازی با عبداله ویسی، سرمربی سابق سپاهان هم مذاکراتی داشتند تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم خود انتخاب کنند. 

کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: گزینه های زیادی برای سرمربیگری تیم در نظر گرفتیم که جواد نکونام و عبداله ویسی هم در این لیست قرار دارند. مدیریت تیم قصد دارد بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کند، براین اساس تاکنون به جمع بندی نهایی در این مورد نرسیدیم. 

وی بیان کرد: موضوع توافق نهایی با نکونام گمانه زنی رسانه ها است چرا که آجرلو مدیر عامل تیم در حال بررسی برنامه های گزینه های سرمربیگری است تا بهترین فرد هدایت تیم را برعهده بگیرد. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بعد از توافق نهایی با گزینه سرمربیگری تیم این موضوع را به اطلاع عموم می رسانیم. همچنین در اولین اقدام با کیانی کاپیتان تیم صحبت کردم تا رضایت وی را برای تمدید قراردادش جلب کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقیب نکونام در تراکتورسازی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..