تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در میدان نقش جهان اصفهان / قیام مردم اصفهان علیه دولت ناکارآمد روحانی + تصاویر

به گزارش بی‌باک، به دلیل استقبال پرشور از حجت‌الاسلام رئیسی، ترافیک شدیدی از فرودگاه اصفهان تا میدان امام(ره) از خودروهای مختلف به وجود آمد. 

در حال حاضر ده‌ها دستگاه خودرو و موتورسیکلت در حال اسکورت حجت‌الاسلام رئیسی برای ورود به میدان امام(ره) اصفهان هستند.

این در شرایطی است که به دلیل ترافیک شدید، خودروی حامل حجت‌الاسلام رئیسی در ترافیک گیر کرده و با تأخیر به میدان امام(ره) اصفهان می‌رسد.

در حال حاضر هزاران نفر از مردم اصفهان در میدان امام(ره) این شهر منتظر ورود حجت‌الاسلام رئیسی هستند.

دقایقی پیش حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی که به دعوت مردم اصفهان به این شهر سفر کرده ‌در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهر قرار گرفت.

مراسم استقبال از این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری و سخنرانی وی در میدان امام (ره) تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

مردم اصفهان از ساعاتی پیش راهی میدان امام (ره) شده و آماده استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی هستند.

حضور در فرودگاه:

پس از یاسوج و شیراز اکنون این نوبت اصفهان است تا پذیرای سید محرومان باشد. اکنون با انصراف قالیباف به نظر می‎رسد موج عجیبی برای پیوستن به رئیسی در میان مردم شکل گرفته باشد. موجی که شیب روند قبلی رشد آرای رئیسی را به شکلی شگفت‎انگیز افزایش خواهد داد.

سید ابراهیم رئیسی گفت: سلام و درود بر 23 هزار شهید اصفهان. سلام و درود بر خانواده‎های جانبازان و ایثارگران. سلام و درود به زنان و مردان سخت‎کوش استان اصفهان.

او افزود: آنچه سایه جنگ و تهدید را از سر ملت ایران کوتاه کرده است، همین حضور مقتدرانه و بابصیرت مردم است. در ساختن کشور، در رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی کشور نگاه به دستان توانای مردم به دست جوانان برومند این مرز و بوم کلید حل همه مشکلات کشور است. هیچ بیگانه‎ای برای گره‎گشایی از کشور و ملت ما، هیچ بیگانه‎ای برای باز کردن قفل‎ها نمی‎شناسیم که مصمم باشد بدون نگاه به منافعش برای ملت ایران کاری کند. از سر کدام ملت در عالم بیگانگان و قدرت‎ها مشکلی را رفع کردند که دومی‎اش ما باشیم. 

او گفت: چهار سال معطل گذاشتن کشور به این امید که بیگانه بیاید از مشکل ما گره بگشاید، امر ناصوابی است. مردمی که توانستند 8 سال دفاع مقدس را اداره کنند، می‎توانند خیلی از گره‎ها را بگشایند.

او افزوزود: معضل نبود نقدینگی نیست که 17 هزار کارگاه و کارخانه تعطیل شود و 50 درصد ظرفیت صنعتی کشور معطل بماند. جوانان تحصیلکرده بیکار بمانند. 

او گفت: مردم با نداشتن می‎سازند اما با تبعیض هرگز. مردم تحمل شنیدن اینکه هر روز یک تیتر روزنامه یک کیس یا موضوع فساد و اختلاس باشد را ندارند. اگر همین خلق پولی که ایجاد شد، بخشی از آن را در تولید و کارگاه‎ها استفاده می‎کردیم، امروز این بحران بیکاری نبود. نه فقط کسی که جوینده کار است کار ندارد بلکه پدر او هم می‎آید می‎گوید من هم بیکار شدم. آیا این شرایط برای مردم ادامه‎اش برای مردم قابل تحمل است؟

او گفت: می‎گویند می‎خواهید کشور را به گذشته برگردانید. ما بارها اعلام کردیم. نه بازگشت به گذشته، نه تحمل وضع موجود، تغییر به نفع مردم.

او ادامه داد: تعهد طرف مقابل در برجام باید نقد شود. به یک دولت انقلابی مجاهد نیاز داریم تا این چک را نقد کند.

او گفت: استان اصفهان با این همه امکانات قطب کشاورزی، قطب صنعت، قطب گردشگری و توریسم علمی، فرهنگی، توریسم سلامت و بسیاری از زمینه‎های کار می‎تواند باشد. اشتغال می‎تواند ایجاد شود. آقایان می‎گویند از کجا؟ ما می‎گوییم با همین امکانات کشور امکان ایجاد شغل میلیونی در هر سال وجود خواهد داشت.

او گفت: شما می‎گویید نمی‎شود. ما می‎گوییم هم می‎دانیم هم می‎خواهیم هم می‎توانیم. سوال ما این است که اگر شما نمی‎خواهید در هر سال به صورت میلیونی شغل و مسکن ایجاد شود، مشکل فقرا حل شود، فقیر مطلق در جامعه نداشته باشیم، چگونه خود را در معرض رأی مردم گذاشتید؟

او افزود: می‎گویید اعتبار از کجا می‎آورید که به مردم قول می‎دهید. مگر شما چند روز به انتخابات دریافتی محرومین تحت سازمان‎ها حمایتی را سه برابر نکردید؟ بودجه از کجا آوردید که سه برابر کردید؟

او گفت: ما قادریم فقر را از چهره کشور بزداییم.

او گفت: 10 میلیارد از این قاچاق کالا کم شود، یک میلیون شغل در کشور ایجاد می‎شود.

او ادامه داد: دولت دو راه دارد. یکی اینکه بگوید این کار را انجام دادیم و ادامه می‎دهیم. یک راه دیگر این است که رقیب هراسی کند. می‎گویند می‎خواهید دیوار بکشید. ما دیوار بلندی بین چپاولگران و حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد.

حضور در فرودگاه:





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در میدان نقش جهان اصفهان / قیام مردم اصفهان علیه دولت ناکارآمد روحانی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..