تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دوسوم از زائران عرب مشهد

دو سوم از زائران عرب زبان را از دست دادیم، امیدواریم در آینده، رابطه ایران با کشورهای عربی در حدی با ثبات باشد که پذیرای زائران حوزه خلیج فارس باشیم.

"رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی"

به گزارش «ایسنا» محمد قانعی اظهار کرد: «طی دو سال قبل به دلیل تنشی که در روابط با کشورهای عربی رخ داد، بخشی از زائران عرب زبان را از دست دادیم؛ البته به تدریج ورود این زائران به خصوص از کشور بحرین آغاز شده اما هنوز به میزان مطلوب نرسیده است.»

وی همچنین با اشاره به اینکه اکنون میزان اشغال هتل های مشهد 35 تا 40 درصد است، یادآور شد: «در فصل پیش رو و در آستانه ماه رمضان، میزان اشغال هتل های مشهد از این میزان هم کمتر خواهد شد که به دلیل برگزاری امتحانات درسی، کنکور و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دوسوم از زائران عرب مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..