تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس)

رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس)رستوران درختی در تایلند

با رستوران عجیب و زیبایی در تایلند می خواهیم آشنا شویم که اضافه بر عمل هاي شاقه این رستوران می توان بر روی بوته و شاخه درختان غذا خورد .

به گزارش تالاب در “تریپاد داینینگ” مهمانان بر فراز جنگل‌هاي “کوه کود” انواع غذا هاي بین المللی را گزینه می‌کنند.

نکته دیدنی رفت و آمد گارسونهاست که به وسیله “زیپ لاین” سُر میخورد تا نیاز مشتریان را برطرف کند.

رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس) رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس) رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس) عکس هایی از رستوران درختی در تایلند رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس) رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس) تصاویری از رستوران درختی در تایلند

منبع :yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستورانی زیبا و میزهایی بر روی بوته درخت در تایلند (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..