تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۲۵ درصدی بزه‌های اجتماعی در قم

کاهش ۲۵ درصدی بزه‌های اجتماعی در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با اجرای این طرح در ماه‌های گذشته کاهش شدید در بزه‌های اجتماعی شامل سرقت، نزاع، درگیری و مزاحمت‌ها در قم رقم خورده است.

استاندار قم با بیان این که در برنامه ششم توسعه کاهش ۲۵ درصدی تعداد معتادان در کشور هدف گذاری شده است گفت: باید تحقق این هدف گذاری در دستور کار مسئولان قرار گرفته تا راه‌های کاهش ۲۵ درصدی اعتیاد در جامعه برنامه ریزی شود.

وی گرفتار شدن زنان به ناهنجاری‌های اجتماعی و اعتیاد را بسیار مخرب دانست و افزود: بازگرداندن زنان معتاد به جامعه و خانواده‌ها کار بسیار مهم و موثری است که تاثیر بسزایی در حل معضل‌های اجتماعی دارد.

صادقی بر ریشه یابی معضل‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حل مشکل‌های اجتماعی نیازمند ریشه یابی این معضل هاست و هزینه کردن در پیشگیری، سرمایه گذاری اجتماعی است و می‌تواند جلوی بسیاری از معضل‌های اجتماعی را گرفت.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عامل ناامنی‌های انتظامی و اجتماعی کنترل می‌شود و این امر موجب کاهش شدید ناهنجاری‌های اجتماعی طی ماه‌های گذشته بوده است.

در حاشیه این جلسه ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمانی و کاهش آسیب معتادان ویژه بانوان در استان قم با حضور استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به بهره برداری رسید.

این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۵۰ مترمربع و زیربنای ۵۶۵ مترمربع ساخته شده است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۲۵ درصدی بزه‌های اجتماعی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..