تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاملی بر عملکرد دوگانه حضرت پور در قبال لیست خودساخته/ آیا شهردار ارومیه خادمان پیشرفت را دور می‌زند؟

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1107070

چندی پیش، محمد حضرت پور از لیست خادمان پیشرفت یا آبادگران سابق رونمایی کرد ولی در اقدامی عجیب در ستاد کاندیداهای غیر از این لیست به سخنرانی پرداخته و از آن حمایت می‌‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، انتخابات شورای شهر ارومیه از دوره قبل همچنان فضاهای مختلفی را رقم زده است فضاهایی که نیازمند بستر مناسب در عرصه ورود به انتخابات است. هر چند که انتخابات شورای شهر به خصوص در ارومیه ظرافت‌های خاص خود را دارد و عده‌ای نیز به عنوان سکوی پرتاب به این مسئله نگاه می‌کنند، که البته باید طوری فضا برای افکار عمومی تبیین گردد که مردم بتوانند با انتخاب صحیح گزینه‌های مناسبی را برای پارلمان شهری معرفی نمایند.

اما  انتخابات شورای شهر ارومیه چه در دوره قبل و چه در دوره فعلی تحلیل‌های متعددی را به همراه داشته که انتخابات 96 نیز خارج از آن دایره نخواهد بود. یکی از نقاط متمایز این دوره از انتخابات، رکورد زنی ارومیه‌ای ها در ثبت نام و اعلام کاندیداتوری بود، شاید بتوان یکی از عوامل موثر بر این قضیه را عملکرد شهرداری در نظر گرفت چرا که بسیاری از کاندیداها از طیف‌های سیاسی مختلف و حتی مستقل نیز به طرح این موضوع پرداختند و علت اصلی حضور خود را رسیدگی به شهر و رفع مشکلات موجود اعلام نمودند.

با این همه به نظر می‌رسد این حجم از حضور افراد نیز نمی‌تواند دلیلی غیر از موضوع مطرح شده داشته باشد. البته عوامل دیگری نیز در رابطه با کاندیداتوری‌ها دخالت داشتند که تاثیر به نسبت بسیار کمتری داشته است.

اما شاید مهمترین مسئله انتخابات شورای شهر که از انتخابات 92 اوج گرفته و تاکنون ادامه یافته است ، ماجرای لیست منسوب به محمد حضرت پور شهردار ارومیه باشد ، افرادی که خود را آبادگران می‌نامیدند با حمایت قاطع حضرت پور وارد شورای شهر شدند و فضایی دیگری را در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه رقم زدند.

اکنون در انتخابات دوره پنجم نیز محمد حضرت پور لیستی را به عنوان خادمان پیشرفت ارومیه ارائه و رونمایی کرده است، اما نکته جالب‌تر اینجاست که بعد از رونمایی از این لیست منسوب به حضرت پور، شهردار ارومیه در اقدامی در ستاد کاندیداهای غیر از این لیست حضور یافته و از آنها نیز حمایت می‌کند. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که وی قرار است از چند کاندیدای دیگر نیز که در لیست خادمان پیشرفت منسوب به وی حضور ندارند حمایت کند.

به نظر می‌رسد محمد حضرت پور در صدد است تا لیست آبادگران دیگری نیز ارائه نماید که این لیست این بار از آستین روح اله حضرت پور فرزند وی و نماینده مجلس شورای اسلامی بیرون خواهد زد.

با همه این تفاسیر نکته اصلی اینجاست که چرا محمد حضرت پور بنا به احتمالات می‌خواهد بار دیگر لیست خادمان پیشرفت یا آبادگران سابق را دور زده و لیست دیگری ارائه نماید؟

هم چنین سوال اینجاست که چرا بعد از انتشار لیست منسوب به محمد حضرت پور و رونمایی از لیست مذکور توسط وی ، شهردار ارومیه در اقدامی عجیب از کاندیداهای غیر از لیست مذکور نیز حمایت می‌کند و در ستادشان حضور می‌یابد ؟

آیا افکار عمومی باز هم شاهد تغییر یک شبه لیست آبادگران خواهد بود؟ و یا باید پرسید که چه عاملی باعث دور زدن لیست منسوب به محمد حضرت پور توسط خودش می‌شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاملی بر عملکرد دوگانه حضرت پور در قبال لیست خودساخته/ آیا شهردار ارومیه خادمان پیشرفت را دور می‌زند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..