تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از کاندیداهای جمنا باید به نفع دیگری کنار می‌کشید/ آراء رئیسی بیشتر از قالیباف بود

ساعت: 09:15 منتشر شده در مورخ: 1396/02/26 شناسه خبر: 1106987

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه همچنان در عرصه رقابت‌ها می‌ماند، از اقدام قالیباف تمجید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی میرسلیم در حاشیه‌ی دیدار با هواداران خود که عصر دیروز در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، در گفت‌وگو با آناج در پاسخ به این سوال که درپی استعفاء قالیباف، او نیز به نفع رئیسی کنار می‌رود یا خیر، ابراز داشت: آقایان رئیسی و قالیباف هر دو کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستند و بالاخره باید یکی به نفع دیگری کنار می‌کشید.

وی ادامه داد: آقای قالیباف وقتی دید دیگر کاندیدای جمنا نسبت به او رأی بیشتری دارد، به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار کشید، حالا ما باید کاری انجام دهیم که در کفه‌ی ترازو آراء آقای روحانی بالا نیاید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه درصورت کناره‌گیری همه نامزدهای منتقد دولت به نفع رئیسی، احتمال کاهش میزان مشارکت وجود دارد، تصریح کرد: خدای نکرده در این صورت آراء روحانی بالا می‌رود و این دولت نباید تکرار شود.

وی در پایان تاکید داشت: بنده کاندیدای حزب مؤتلفه هستم و ضمن تمجید از اقدام قالیباف و تاثیر این کناره‌گیری در افزایش آراء رئیسی، همچنان در صحنه رقابت‌ها خواهم ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از کاندیداهای جمنا باید به نفع دیگری کنار می‌کشید/ آراء رئیسی بیشتر از قالیباف بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..