تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مثلا محرمانه» منتشر شد

مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«مثلا محرمانه» منتشر شدکامران شرفشاهی، مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: مجموعه طنزم با عنوان «مثلا محرمانه» در 104 صفحه توسط انتشارات تجلی مهر چاپ و منتشر شد. این کتاب دربرگیرنده یازده داستان کوتاه طنز است که عناوین آن «توقع زیادی»، «ستاد مقابله خیلی جدی»، «اشتباه تایپی»، «طرح تکریم زیادی»، «گپی باحکیم طوس»، «شهردار زنجان»، «قوی‌ترین آقای پیاده‌زاده»، «دشمن ملت»، «تشخیص با یک نگاه» و غیره است.

وی افزود: داستان‌های کتاب «مثلا محرمانه»، دربرگیرنده مضامین و موضوعات فردی و اجتماعی است که پیش از این در صفحه طنز مطبوعات به چاپ رسیده است. این مجموعه سومین مجموعه طنز است که از من منتشر می‌شود. پیش از این کتاب‌های مجموعه داستان «کمی تا قسمتی لبخند» و «بیا با هم بخندیم» از من چاپ و منتشر شد. 

مدیرمسئول انتشارات تجلی مهر در خصوص آثار در دست چاپ خود اظهار داشت: در حال حاضر یک مجموعه شعر طنز و یک مجموعه یادداشت‌های طنز را آماده چاپ دارم. جزئیات مربوط به این کتاب‌ها را پس از نهایی شدن کار انتشار آن بیان می‌کنم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مثلا محرمانه» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..