تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی

کد خبر: ۵۳۲۵۷۳

۳۳۵  بازدید

مرداسکاتلندی که در سال 2014 میلادی موفق به کشف آثار باستانی متعلق به زمان وایکینگ ها شده بود 2 میلیون پوند پاداش گرفت.

2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی

به گزارش دیلی استار،  آثار باستانی یافت شده از جنس طلا و نقره هستند و بسیار با ارزش شناخته شده اند.

«درک مک لنان» اسکاتلندی که این آثار ارزشمند را در مزرعه خود در سال 2014 میلادی یافته تمامی اجناس را به موزه ملی اسکاتلند تحویل داده است.

مسئولین موزه نیز به پاس صداقت و اشیای قیمتی مبلغ دو میلیون پوند به وی پاداش داده اند.

دکتر «گوردون رینتول» مدیر بخش آثار باستانی در این باره گفت:« آثار از اهمیت بین المللی خاصی برخوردار است.اشیاء متعلق به قرون وسطی بوده و گنجی از وایکینگ هاست که با گذشت مدت زمانی طولانی به خوبی حفظ شده است. اشیاء شامل ظروف سفالی، حلقه طلا، تعدادی جواهر تزئینی، انفیه دان و ... بوده اند که همگی در اختیار موزه قرار گرفته اند.»

2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی  2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 میلیون پوند پاداش برای کشف آثار باستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..