تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی تکذیب شد

شایعه فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی توسط یکی از نزدیکان ایشان، تکذیب شد.

به گزارش شمانیوز: یکی از نزدیکان آیت الله هاشمی شاهرودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای نگهبان با اشاره به خبرسازی‌ها درباره فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، گفت: حال آیت الله هاشمی شاهرودی با دعای خیر مردم و عنایت حق تعالی رو به بهبود است و به زودی انشالله از بیمارستان مرخص خواهند شد.

در همین زمینه عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در گفت‌وگوی دیگری به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: بنده بعد از ظهر امروز نزد ایشان بودم، حال‌شان بسیار مساعد بود.

مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگذشت آیت‌الله را تکذیب کرد.

سید محمد نوری مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی با اشاره به شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگذشت آیت‌الله، گفت: ایشان در سلامت کامل هستند و امروز حتی به بخش هم منتقل شده‌اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..