تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات دقیق امتحانات نهایی خرداد ماه

کد خبر: ۵۳۲۶۳۵

۱۵  بازدید

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طی برنامه اعلام شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طی برنامه اعلام شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد.

عبدالر‌سول عمادی‌ رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص روند برگزاری امتحانات نهایی و همچنین برنامه‌ریزی برای این مسئله اظهار داشت: امتحانات طبق برنامه‌ریزی که از پیش تعیین کردیم از ۲ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه پیدا می‌کند و تغییری در روند برگزاری امتحانات نداریم .

 وی ادامه داد: حوزه‌های امتحانی آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات نهایی را دارند و شرح وظایف امتحانات برای عوامل کار تبیین شده است .

 رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌ریزی برای مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند تصریح کرد: از تاریخ برگزاری انتخابات با شروع امتحانات ۳ الی ۴ روز فاصله دارد، اما به دلیل اینکه در شهرهای بزرگ ممکن است تداخلی ایجاد شود امتحانات نهایی در مدارس محل اخذ رأی برگزار نمی‌شود .

 عمادی با اشاره به اینکه بر اساس مقررات دانش‌آموزان باید ۳۱ اردیبهشت را در مدارس حضور داشته باشند گفت: تا این مهلت باید کتاب‌های درسی به اتمام رسیده باشند و امتحانات را از تاریخ مقرر آغاز می‌کنیم .

 وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نتایج امتحانی یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین امتحانات اعلام می‌شود و در صدد هستیم تا از شهریور ماه برنامه‌ای برای تصحیح الکترونیکی امتحانات در برخی مناطق بطور آزمایشی داشته باشیم که البته هنوز راجع به جزئیات به توافق نرسیدیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات دقیق امتحانات نهایی خرداد ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..