تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام بیماران ضایعه نخاعی تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می گیرند

محسنی بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تمام بیماران ضایعه نخاعی تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می گیرندانوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این خبر که تمام بیماران ضایعه نخاعی تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می گیرند، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 22 هزار بیمار خایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی هستند و پیش بینی می شود که 2 تا 3 هزار بیمار دیگر پشت نوبت ورود به بهزیستی باشند که تمام این افراد تحت پوشش این سازمان قرار می گیرند.

وی افزود: بیماران ضایعه نخاعی که تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند، می‎توانند از تمام امکانات این سازمان از جمله دریافت مستمری، هزینه درمان، لوازم بهداشتی و خدمات پرستاری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام بیماران ضایعه نخاعی تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..